mår inte jättebra.

Jag mår inte överdrivet bra. Jag tror det är ett resultat av 1) magsjukan för nån dag sedan 2) pyttelite stolli och pyttelite jäger igårkväll innan Sambon och Pedan gick ut på nation 3) stekoset som fyllt hela lägenheten halva natten efter att de stekt pytt när de kom tillbaka från nationen och 4) en schysst frukost på Grand hotel med familjen när jag redan mådde lite illa efter orsaker 1-3.

Sambon och Pedan är i alla fall värre. Jag kom nyss hem från skolan och då ligger de i varsitt rum och lider. Haha. Lite lustigt faktiskt.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Jag har faktiskt inte lidit det minsta! Herren är bra orättvis. Well well, nu vill jag verkligen ha pizza snart. Bara för att slippa större mängder disk. Inget annat. Hihi.

2006-12-15 @ 14:37:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits