Önskelista!

Jag har kommit på lite saker att önska mig i julklapp!

  • ...presentkort på Makeupstore, 495 kr - det blir en sminklektion på 50 minuter samt smink för hela beloppet.
  • ...en webkamera, sån som man knäppa fast på laptopskärmen. SysterB har familjens kamera i Tyskland, och snart blir Sambon Särbon och då kommer det att behövas en ny liten kamera. Så jag önskar mig en till mig och en till honom. (För han verkar inte jätteintresserad av att byta till 3 och ha videosamtal i telefonen)
  • ...nya jeans. Det behöver man alltid. Har inte sett ut några, men det är lätt gjort.
  • ...fler origoskålar i min färg. Man blir glad av att äta frukost och annat i dem.

Kommentarer:
Postat av: Lena

Cheap Monday är ju fräcka, tycker jag.

2006-12-05 @ 13:46:27
Postat av: Bodil

Hallå, kan du önska dig något som finns in tyskland eller??

Postat av: innid

BLISTEX I MÄNGDER!

2006-12-06 @ 10:01:49
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits