Avskedsöl...

    Igår hade Sambon bjudit in några av sina vänner på en bring-you-own-avskedsöl. Det blev väldigt trevligt, fastän jag inte lyckades uppfylla några av mina mål (klippte varken av Pedans hockeyfrilla eller klädde ut Swamban till tjej). Vill ni se bilder? VARSÅGODA!




Översta raden från vänster:
1. Sambon, Luxemburgo och Swamban. 2. Swamban och Adi, samt Sambons blonda hår. 3. Grzeg, Schackan och Sambon. 4. Pedans hockeyfrilla som jag har satt upp i tofs.

Under:
1. Jag och Pedan gör lustiga miner i soffan.  2. Kvällens bästa bild; som ett skivomslag för duon Grzeg och Adi!



Titta också på Sambons bilddagbok! Det finns lite bilder där också, och det kanske inte är samma som här! Passa samtidigt på att lägga till dagboken som favorit och följs Sambons förehavanden i Wien!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Ser ut som att ni hade det riktigt trevligt. Fin bild på din toffs!

2006-02-04 @ 00:28:50
Postat av: Oliver

Avskedsöl att äta med sked! Önskar jag varit där.

2006-02-04 @ 11:15:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits