Bloggare, HJÄLP MIG!

OK, jag behöver hjälp. Mitt utrymme här på bloggen är snart slut, och jag funderar på om jag ska uppgradera till plus-medlemsskap, eller om jag ska vara überseriös och skaffa en plats på ett webhotell och utforma en ny blogg där.

Nå? Jag vänder mig alltså till er som redan har uppgraderat och undrar hur mycket av designen kan jag egentligen ändra??
Det enda svaret jag hittills har fått är "ganska mycket". Jag vill veta mer exakt! Jag vil lgärna att min blogg fortsätter vara rosa och så, och jag har lite idéer på hur det skulle kunna se ut, men jag vill veta om det går att infria dessa idéer här på Webblogg, eller om jag ska ta steget och bli hysteriskt nördig och faktiskt göra en egen sida på riktigt.

Och jag VET att den inledande meningen är tvetydig,
och att det går att göra sig väldigt lustig över den, men jag menar det (jag menar båda innebörderna alltså... hehe)

Kommentarer:
Postat av: ullis

Uberseriös SÅKLART! om JAG nu ska gå och bli uberseriös så måste ju DU, för du är ju bloggdrottningen numero ett!

2006-02-21 @ 21:07:03
Postat av: Ican

Wow, då har du verkligen skrivit mycket! Hm... überseriös låter nog rätt bra för din del tror jag, med tanke på att du faktigt bloggar seriöst redan nu, varför inte gå ett steg längre?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits