dags att..

Det är dags att sätta igång med dagens saker att göra, vilket innefattar...

  • ...diska undan allt och rengöra köket
  • ...kanske städa lite i badrummet också
  • ...dammsuga lägenheten
  • ...plugga IEK
  • ...läsa L'adversaire (nu har jag dessutom köpt gloshäftet, så det kanske går lite snabbare!)
  • ...gosa med Imelda
  • ...prata med pojken

OK, var börjar man? Hmm... jo. NU vet jag. Jag börjar med att göra en ordentlig spelningslista så att jag kan lyssna på bra musik när jag håller på med allt viktigt arbete!

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Du är duktig! Städa och allt... Ojoj. Faktiskt ganska skönt att bara besitta en djup tallrik och 20 plastskedar. Verkligen inte mycket disk, vilket är bra eftersom jag inte har diskborste/-medel. Varmvatten är melodin, mmm. Puss älskling!

2006-02-10 @ 13:59:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits