det är dags för IKEA, då måste det vara LÖRDAG

Malo ska flytta in nu i helgen är det tänkt. Jag har tömt Nallens garderober, och plockat ur lite ur bokhyllan i sovrummet så att hon ska få plats med sina saker. Jag hann inte med allt jag skulle göra igår, men endel i alla fall
  • ...diska undan allt och rengöra köket
  • ...kanske städa lite i badrummet också
  • ...dammsuga lägenheten
  • ...plugga IEK
  • ...läsa L'adversaire (nu har jag dessutom köpt gloshäftet, så det kanske går lite snabbare!)
  • ...gosa med Imelda
  • ...prata med pojken
Jag ska i vilket fall som helst dammsuga idag. Och kanske åka till IKEA om Malo behagar dyka upp online eller så. (Vågar inte ringa, hon var på födelsedagsfest igår...). Men först: frukost och southpark!

Kommentarer:
Postat av: Emilia

ska med till ikea idag!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits