dos-nostalgi

Minns ni när man var liten, och spelade de där lite mer "intelligenta" spelen, de där man skulle lösa mattegåtor, eller på något annat sätt använda hjärnan? De där som var MS-dos baserade och sa "blip", "bling" och en massa andra ljud av det slaget.

Nu är jag tillbaka i den världen. På franskan använder vi ett program som heter SASKIA där endel av övningarna är precis sånna DOS-baserade grejer. Gulligt värre. Jag blev i vilket fall som helst nostalgisk så det bara skrek om det. Tihi. Och inte nog med det... JAG FICK TA MED MIG PROGRAMMET HEM OCKSÅ!!!

Så nu har jag något att uppehålla mig med när jag saknar Nallen.


SASKIA


Kommentarer:
Postat av: Ican

Jag tror nog att det kan vara ett användbart program, fick höra från jonas att det var obligatoriskt att använda programmet i 50 timmar på stockcholms universitet.

Postat av: malo

Njut av det så länge det varar, jag kommer så att tjata tills du låter mig prova programmet.

2006-02-08 @ 09:45:50
Postat av: innid

Malo, jag kommer inte låta någon som inte bloggar leka med programmet!

2006-02-08 @ 15:53:17
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: malo

dommis!!!
Jag kommenterar förresten din blogg så ofta att jag borde räknas som en halvbloggare eller nå't

2006-02-08 @ 21:29:24
Postat av: innid

nope. har du inte ditt namn på en egen blogg, så får du inte leka med mitt program.

2006-02-08 @ 23:45:36
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits