fixarlista lördag

Idag har jag en massa saker att fixa.

  • Jag måste duscha. Det känns som om jag är täckt i rutten haj. Hmm... undras just varför, hehe
  • Jag måste köpa "L'étranger" som ska vara läst en bra bit i tills på tisdag (tror jag det var)
  • Ska jag läsa Camus, så behöver jag nog nåt gott att äta. Hittar jag inget jag är sugen på så får det i värsta fall bli hemmafriterade räkchips
  • Vi måste ta tag i att bära ner Malos grejer i källaren, för det börjar bli lite jobbigt att inte kunna röra sig normalt i lägenheten. Jag ska bara komma ihåg hur man tar sig dit också...
  • Mina saker måste flyttas över till rätt garderob, något jag har lovat Malo i en vecka snart.... Hmm... jag är inte alltid så företagsam!
  • Sen kanske man borde ta och städa lite också?

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Det där lät företagssamt. Jag pratar med folk och äter kebab jag. Puss!

2006-02-18 @ 19:10:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits