fördelen med brudar...

Fördelen med att vara två brudar som bor ihop, är att båda får postmenstruella infall och börjar städa. Idag kom Malo hem från en förmiddag med microekonomi och lunch med Emmie, och hade ett städryck. Tyvärr hade jag redan diskat nästan allt, så hon fick nöja sig med att dammsuga en massa och våttorka golvet i köket. Nu lagar hon mat till oss båda för att hon inte hade nåt bättre för sig. Hehe.

Tyvärr måste jag klaga på hennes sätt att göra iordning i hallen; skorna var inte sorterade efter färg, klackhöjd eller nånting! (OBS! Jag är ironisk!!!)

Nej, nu ska jag gå och ta hand om min falukorv, så att Malo slipper ta i döda djur. En sådan god människa jag är va?




PS. Nästa gång jag får ett städryck, så hoppas jag att det är bättre väder så att jag kan putsa fönster. Har velat göra det i snart en vecka men det är så attans kallt ute!

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Jag skulle ge 300 slovakiska kronor för en falukorv just nu! Finns något liknande i affärerna i och för sig. Blir sånt gott om man tillagar det i mikron?

2006-02-20 @ 23:46:59
Postat av: innid

vet inte?n snälla?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits