friday night and the lights are low

Jag är trött. Nattsömnen är inte den bästa utan Nallen, och idag har jag varit så trött att jag nästan inte har vetat vad jag har gjort. På föreläsningen skrev jag av overheadbilderna som han la upp, och allt han skrev på tavlan tror jag. Så nu har jag en massa intressanta ord att dela med mig av (men inte just nu, för jag orkar inte gå och hämta blocket jag skrev i), men däremot så kommer jag inte ihåg nånting av det han pratade om. Jag var helt enkelt för trött för att lyssna.

Hmm... det här fick mig att tänka på sången "sömniga Sune"

Sömniga Sune för trött för att sova...


Malo är hos Emmie, och jag har lägenheten för mig själv (och Imelda), men jag ska nog gå och sova tidigt, det borde funka (om grannen bara sänker musiken lite). Jag har redan pratat med Nallen (han är i München och hälsar på Jamshid), så jag kan gå och lägga mig när som faktiskt.

Först ska jag nog ta en kopp te eller lite varm mjölk eller så, och se om jag sover bättre då.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits