hår, hår, underbara hår!

Ok, jag MÅSTE verkligen klippa mig snart. Men nu har jag faktiskt hittat en frisyr som jag vill ha, men... ja... jag vet inte om det går... framförallt vet jag inte om jag har råd! Det som jag vill, är att typ... permanenta mig...
Tittade på Gilmore Gils igår, och jag vill ha håret PRECIS som Rory har det just nu.

Problem: mitt hår är absolut spikrakt. Det kommer att kosta multum att försökta göra det lockigt.  Alternativet är då att klippa det som Rory, och sen stå och kämpa med locktången varje morgon... Snyft.



Kommentarer:
Postat av: Rickard

Kom hit så kan du göra allt billigt i Bratislava! Allt är billigt i Bratislava, enligt uppgift. Själv tror jag att jag behöver en helt ny käft. Åker nog över dit på fredag. Kanske följer Hannes med, han vet nog var käftfabriken är. Mmm, käft. Älskar dig!

2006-02-15 @ 12:07:43
Postat av: ullis

Ja, det där var fint hår! Gifve!

2006-02-15 @ 14:17:02
Postat av: Ican

Ja, hon har verkligen fint hår just nu. Men så lockigt var det inte, det borde gå att fixa tycker jag. Iofs gör man det på ngt billigt ställe vet man ju inte heller hur det blir till slut.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits