inget vettigt händer...

Inget vettigt händer. Alls. Imorgon är det alla hjärtans löjliga dag och jag har ingen att vara löjlig och kommersiell med. Nallen är långt borta.

Kisen ligger och nannar och är tuffsig i päslen här bredvid mig, hon får vara min valentine imorgon tror jag.

Det värsta är att jag inte har hunnit alls långt i min bok som ska vara utläst tills imorgon. Det är nästan så att jag funderar på att skolka... Det skulle i och för sig vara bra att veta vad som görs på text-lektionerna, men... det är pinsamt att inte veta vad som händer i boken längre fram. När den har kommit igång ordentligt alltså.




Kommentarer:
Postat av: Rickard

Älskar dig på alla hjärtans dag!

2006-02-14 @ 20:41:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits