Jag har ett plan...

Det finns ett (vid det här laget) gammalt skämt om "Usama bin Laden möter Jönssonligan". Det roliga är i alla fall att Usama säger "Jag har ett plan."

Nåja. Jag har också en plan. En plan för helgen. Jag köpte ju som sagt boken Städa! (ISBN: 9175885085) på bokrean igår, och jag ströläste större delen av den innan jag slutligen somnade vid... ja, ett kanske?

I vilket fall som helst... Jag har bestämt mig för att städa i helgen. Och då menar jag inte bara dammsuga, utan verkligen STÄDA! Jag har gjort upp en lista på allt som ska göras i varje rum, så nu kommer det nog att gå bra. Min nya fina bok är verkligen inspirerande, så jag kan verkligen rekommendera den för alla som tycker att det är tråkigt att städa.

Men först måste jag pallra mig iväg till skolan och lyssna på en föreläsning om det franska språket, och ikväll ska jag och
Ercan på ett riktigt boxpass!

Kommentarer:
Postat av: margitka

Skit i föreläsningen och dra till Paris istället. Ger så mycket mer speciellt om du gillar sniglar, konst, mode, avslappnade människor, bögar (hel koloni där) och att fest. Ha det så kul!

2006-02-24 @ 09:59:13
Postat av: innid

Tackar tackar! Det låter som en gudomligt trevlig idé (bortsett från sniglarna då...), men dagens föreläsning var väldigt lingvistiskt inriktad, och därmed skitkul!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits