Jag har mött min överkvinna!

Jag har mött min överkvinna!

Idag när jag och Emma satt och pratade över varsin baguett (eller, jag åt kanske en chiabata) så kommenterade jag det faktum att hon har en vikbar telefon, och att jag också vill ha en sådan. Hon förklarade att hon hade fått den av sina föräldrar i födelsedagspresent efter att tydligt pekat ut EXAKT vilken hon ville ha. Anledningen? Samma som min: det ser så häftigt ut när folk i filmer och tv-serier snäser av andra i telefon och knäpper ihop telefonen som pricken över i:et. Jag sa "Som i West Wing!"  Emma satte telefonen till örat och läste som ur mina tankar det exakta citatet jag syftade på: "Senator, you can take your legislative agenda and shove it up your ass!"

Det hela följdes av att vi diskuterade vilka avsnitt som är bäst, och jag måste erkänna mig besegrad: hon hade rätt. The Stackhouse filibuster är inte s1e17. Jag hade fel. Jag lämnar härmed över kronan till dig EMMA!

Kommentarer:
Postat av: Haspe

Jag har ingen vikbar telefon, men jag har en Nintendo DS. Den går att vika ihop.... räknas det?

Postat av: innid

Jag vill ha en sån där jätteliten nintendo, en rosa. För de är så söta. DU kan få räkna din DS om du vill. Det kanske inte får samma effekt, men ändå!

2006-02-21 @ 21:24:21
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits