köpt på IKEA

Jag och Malo har varit på IKEA idag. I flera timmar. Vi handlade viktiga saker för vårt roomie-liv som startar imorgon. Här är lite bilder och sånt... Hehe.

köpt

fr.v: 1) Vi har precis anlänt och väntar på att reklamera min systers glödlampor (som visade sig fungera alldeles utmärkt när tjejen testade dem).
2) Vi har handlat och står i kö för att köpa pizza.
3) Har har satt ihop lådorna jag köpte, och letat upp lite bilder att ha i ramarna. Dessutom har jag satt kattgräs i skålen jag köpte för just det ändamålet, och stoppat ner de nya blommorna i de nya krukorna. Den lilla kaktusen i den vita krukan är gammal, men krukan är ny!


Dessutom upptäckte vi att jag är så svensk att jag börjar köa av ren reflex när jag ser en kö. Vi kom nämnligen helt plötsligt till en hisskö som vi inte skulle använda oss av (varken kön eller hissen) och jag ställde mig fogligt och väntade. Pinsamt. Jaja. Nu har jag i varje fall lådor att stoppa fotona i som pojken tycker tar upp onödigt mycket plats i bokhyllan.




Kommentarer:
Postat av: Haspe

oj oj oj! Vad glad ni ser ut och vara på bilderna :-) Men lådorna var fina. Jag hatar köer. Så fort jag ser en kö så undviker jag den.

Postat av: Ican

GRATTIS till att vara en sann köandes svensk! Hur upptäckte du att du inte skulle stå i kön? Verkar som om ni hade en bra dag i alla fall och bilderna blev ju fina i ramarna!

2006-02-12 @ 12:14:49
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits