M*A*S*H

Nu har min älsklingsNalle lämnat mig och åkt till Wien för en termin. Det är inte alls lika roligt att gå och lägga sig nu. Sängen är helt kall och tom, och man har ingen att tortera med sina kalla fötter. (Visst, jag skulle kunna stoppa in dem under Malos täcke, men då skulle mina ben bli kalla istället!).

Vad gör man om man inte vill gå och lägga sig, fastän man kanske är trött? Jo, man stannar uppe och tittar på TV. Resultat? Jag har blivit M*A*S*H-beroende igen. Men jag kan inte hjälpa det! Det går på en så bra tid, och jag ääääääääääälskar Hawkeye!
Alan Alda är bäst! Jag tycker så mycket om honom, att jag instinktivt ville rösta på senator Vinick i West Wing, fastän han är republikan! Jag blev helt uppspelt; "Titta det är Hawkeye! Och han står bakom presidenten fastän han är republikan!!!! OCH HAN FÅR JOSH ATT PUTSA SKOOOR!"



Förresten, Nik(o)las påpekade en gång att Presidenten borde vara krigsveteran. Han var ju med i Vietnam... Hehe.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Inte för att jag kan så mycket om M.A.S.H. men det är oftast farligt att fastna för program som går när det är läggdags, och lätt att fastna för dem är det också.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits