mitt lilla öra.

Jag fick träffa doktor Teddy (som var ungefär 25 år äldre än vad han lät på telefon), och en jättesöt tjej som precis har börjat plugga till läkare men som jag inte kommer ihåg vad hon hette. Jag fick sitta i undersöka -öron-stolen och berätta lite om på vilket sätt det gjorde ont, och om jag har haft rpolem med öronen tidigare och sådär.

Sedan tittade doktor Teddy i mina öron, och konstaterade att vänster trumhinna är lite inbuktad. Detta tyder på att örontrumpeten är igensvullen och att det har bildats ett undertryck i innerörat. Eftersom det inte hjälpte att helt enkelt blåsa hårt och hålla för näsan, så tyckte han att jag ska ta nässpray tre gånger om dagen i nån vecka och fortsätta hålla för näsan och blåsa hårt tills det släpper.

Fixar man inte en sånhär svullnad och inbuktad trumhinna så bildas vatten i innerörat och det är DÅ man får öroninflammation. Så det så!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Då får du se till att lösa det innan en inflamation bildas. Hoppas nässprayen hjälper och gör susen!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits