nu har jag ett sånt där sexigt headset

Jag har skaffat skype. Det behövs för att kunna prata så mycket jag vill med Nallen på kvällarna - det är inte direkt ekonomiskt att han ska ringa från sin mobil till mig varje dag (och än mindre att jag skulle ringa hans mobil). Resultatet: vi skaffar Skype och varsitt headset. Jag har nu inhandlat just ett sådant, och man blir ju så snygg när man har det på sig! Eller vad säger ni?

Jag köpte dessutom en batteriladdare med fyra laddningsbara batterier, eftersom Nallen tog med sig min gamla mini-disc till Wien och det var den laddaren jag använde till att ladda kamerabatterierna. Men nu har jag en riktig laddare, som jag kan använda till att ladda batterier samtidigt som jag använder kameran. Mycket mer praktiskt faktiskt. Så nu ska jag bara ladda de batterierna, sen kan jag skicka fina bilder på kisen till Nallen där nere i Wien. Hihi. För hon är sååååå söt!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Skype ska vara rätt bra, iaf vad jag har fått höra. Tänkte nog testa det ngn gång. Majsan har ju det också. Hoppas att det fungerar som det ska så att du kan prata så mycket som möjligt med rico.

Postat av: Igor

Jag vill ha bilder på kisen!!!!

2006-02-09 @ 17:57:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits