nu har vi gjort vårt val!

Jenny och jag har nu valt vad vi ska redovisa för artikel; jag hittade en i liberation om EU:s nya tullar på skor från Asien (Kina och Vietnam), och jag menar... vi är 15 brudar som har lektion tillsammans så det BORDE ju gå att få igång en diskussion om hödja skopriser!

Dessutom kan man i värsta fall ta steget till tullar i största allmänhet, för det borde ju vara en sådan sak som folk tycker saker om, även om de kanske inte har så mycket insikt i hur systemet funkar.

I alla fall... nu ska jag äta upp min lunch till ett Southpark-avsnitt, och så får vi se om jag sätter igång att städa redan idag eller hur det blir.



Kommentarer:
Postat av: Ullis

Själv har jag fastnat vid WoW.. och choklad.

Postat av: Ullis

Men jag tror jag ska haka på och städa lite jag med :)

2006-02-24 @ 14:05:36
URL: http://www.safirflicka.se/Blogg
Postat av: haspe

tjejer och skor är en farlig kombo.

2006-02-24 @ 16:35:28
URL: http://haspe.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits