nytt internet

Nu har vi fått nytt internet. Det tog dem ett tag ändå, trots att de hade sagt att det skulle vara snabbt överstökat, så... ja. Ni fattar. Det fick bli Bredband2 och deras 10mb/s-erbjudande för 49 kr/mån. Dessutom får jag då hemsideutrymme, vilket jag antagligen inte kommer att använda, och fram till karnevalen får vi 100mb/s för samma pris! Det är rätt schysst!

Jag ska nog ta och undersöka alla saker jag får på köpet nu (jag skriver jag eftersom jag än så länge är ensam här hemma om det här abonnemanget. Hihi).


Kommentarer:
Postat av: Haspe

Jag vill också ha 100 mb/s bredband. Men icke. Jag har ett tråkigt adsl på 0.5 mb/s JIPPI!!!!!

2006-02-06 @ 21:20:14
Postat av: malo

I Åkarp är vi tacksamma om det inns en anslutning. Tänk, värsta rikemannaområdet(vissa hus är vilsekomna slott, andra har satsat på tre bilar per hushåll vilket inkluderar en ny BMW och ny cityjeep) och de klarar inte av att fixa så att internet fungerar tillfredsställande.

2006-02-07 @ 11:26:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits