rosa pyamas

rosa pyamas

Idag gick jag och Erica på stan lite efter föreläsningen. Jag behövde
nya snoddar, för jag har två fungerande kvar ungefär, och Ercan skulle köpa övningsboken till grammatiken.

Väl framme på H&M kom jag på att jag ju skulle köpa en rosa pyamas, och Ercan passade på att övertala mig att köpa rosa hårsnoddar också. Sen knatade vi runt ett tag och letade efter fler saker att slösa pengar på, varpå jag hittade ett fempack svarta trosor för 79,90. Vilket kap! De var dessutom förpackade i en plast...grej, sån med "dragkjedja" som ibland säljs som nessesärer. Hehe. Fint ihopvikta var de dessutom! Pyttesmå!


Nu har jag i vart fall en rosa pyamas och rosa hårsnoddar. Det som saknas nu är rosa lakan, så kan jag sitta i sängen iklädd pyamas och dricka te ur min rosa mugg och blogga på min rosa blogg! Hihi! Och bloggidéerna tar jag naturligtvis ur min rosa bloggbok!

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Hm... rosa lakan borde inte vara svårt att fixa, tvätta lite röda kläder tillsammans med dina vita lakan (av misstag), så får du dig ett par fina rosa lakan. Sen kan du ju väjla att ha fler röda plagg i tvätten om du vill ha en mörkare rosa färg.

Postat av: Haspe

Inte lite rosa grejjer du har. Du skulle haft en rosa bärbar dator också :-)

2006-02-01 @ 23:48:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits