så börjar veckan. igen.

Så börjar veckan. Igen. Men idag har jag faktiskt inte försovit mig! Youppie! Ska snart packa ner lite träningskläder i yogaväskan, en tom cd i skolväskan oc hlite annat jag kan behöva under dagen där det får plats. Om 55 minuter börjar grammatiklektionen i PC-labbet under biblioteket på SOL och vi ska jobba med grammatikprogram. Suck. I TVÅ timmar!


Efter yogan måste jag sätta igång och plugga. Har ju tenta i internationell ekonomi nästa lördag (gah!) och ska ha läst ut "L'adversaire" om en vecka. Och dessutom måste jag sätta igång att göra grammatikövningarna inför torsdagens lektion. Suck. Det slutar ALDRIG!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Instämmer! Det tar verkligen aldrig slut! Jag trodde att det skulle vara lugnare med franska än handelsrätt men det känns som om arbetsbördan är rätt stor här med. En massa små-saker att göra hela tiden. Hoppas man hinner med allt(har fortfarande inte gjort klart de 30-sidorna med oregelbundna verb från förra grammatiklektionen).

Postat av: Ican

Instämmer! Det tar verkligen aldrig slut! Jag trodde att det skulle vara lugnare med franska än handelsrätt men det känns som om arbetsbördan är rätt stor här med. En massa små-saker att göra hela tiden. Hoppas man hinner med allt(har fortfarande inte gjort klart de 30-sidorna med oregelbundna verb från förra grammatiklektionen).

2006-02-07 @ 23:33:33
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits