Sofie's mode

Ikväll hade kanal 5:s nya satsning "Sofie's mode". Det var bättre än jag hade trott, men så hade jag trots allt nästan orimligt låga förväntningar. Jag tycker väldigt illa om Sofie, det matchas bara av min avsky för Ebba von Sydow.

I alla fall. Det var väldigt trevligt att de hade tips från en frisör, men Sofie's kommentarer efteråt kändes väldigt... barnprogram (tänk: REA). Sen tyckte jag att det var lite lustigt att de tyckte att det var "billigt" med en outfit för ca 4 000 kr. Ja, jämfört med Kate Moss' som var förebilden och kostade 62 000 enligt den lilla pop-up kommentaren så var det billigt.

Ja, nya jeans måste jag skaffa, det vet jag redan. Ska nog leta efter ett par i Bratislawa. Öst-stats jeans, JA!  

Kommentarer:
Postat av: Sofia

"Jag tycker väldigt illa om Sofie, det matchas bara av min avsky för Ebba von Sydow." Haha.. jag tror att jag i dig funnit min själsfrände. Tack och hej!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits