(stulna) vuxenpoäng

   
Stulet från
Fashionistas blogg... sorry!

Jobb (1p) - nope, om man inte räknar väldigt sporadiska timanställningar med att stoppa papper i kuvert
Visitkort (1p)
- Nej
Konferens (1p) - Nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej
Vara sambo (1p) - Ja, några dagar till i praktiken
Vara förlovad (1p) - Nej
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p)
- Nej
Hund (1p)
- Usch nej, katt!
Lån (1p) - CSN
Gemensam ekonomi (1p) - Delvis...
Pensionsspara (1p) - Ja
Storhandla (1p) - Ja
ICA-kundkort (1p) - Använder Sambons
Använda rabattkuponger (2p) - Ja
Äga hushållsassistent (1p) - Hmm... räknas Sambon? Hehe, nej men vi har en mixer
Äga diskmaskin (1p) - Nej. Men Sambon diskar för det mesta
Dubbelsäng (2p) - Ja
Ha julgran på julen (2p) - Nej, firar jul med föräldrar
Gråa hår (1p) - Absolut inte!
Celluliter (1p) - Nej. inte vad jag vet i alla fall!
Prenumerera på morgontidning (1p) - Japp, mitt liv skulle kännas fattigt utan sydis.
Lösa sudoko (1p) - Nej, bara när mamma tvingar mig (av någon underlig anledning)
Välja att inte svara i telefon (2p) - Nej
Putsa fönster (1p) - Ja
Svampplockning (2p) - Bara när mamma tvingar mig
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - hmm... nej
Vinprovning (1p) - dricker inte vin
Danskurs (1p) - Nej
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - Partajar nästan BARA till gamla hits. Vet ej om 70-talet är särskilt överrepresenterat, men jag tror nästan inte det
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej. Dricker inte ens kaffe
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Ja, jag försöker i alla fall!
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Föredrar soffan med bästa Sambon/bästa kompisarna
Spela Bingolotto (1p) - NEJ!
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Jag hatar Ernst!
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Nej
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ja, faktiskt!

0-15 p "INTE gammal" 16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där"

Jag är rädd för att jag har fått ca. 16 poäng.

Kommentarer:
Postat av: David, Fia o Ican

Wohoo vi är inte gamla!
David: 3p(stolt plutt)
Ican: 12p (men jag bor i korridor så det är inte så konstigt, inte så stort behov av egen tvättmaskin och sånt då, men jag ansvarar iaf för korrens dagstidning, ev. 13p om man räknar Vasa)
Fia: 6p

Postat av: Kozub

Erica tvingade mig att lösa räkenskaperna på vuxenhetsmätningen. Jag fick 10p. Räcker det?

2006-02-04 @ 01:09:39
Postat av: Bodil

Är det nåt fel med nåt gott till kaffet eller?! Tydligen, 23 poäng.

2006-02-07 @ 17:11:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits