två brudar, pizza/kebab och dr Phil.

Idag är det (fortfarande) alla hjärtans dag. Jag och Malo satt framför tv:n och väntade på pizzabudet (som tog en väldigt lång halvtimme på sig) och tittade på dr Phil. När budet väl kom hade vi allt vi behövde för att helt uppfylla våra öden som övergivna brudar på "årets mest romantiska dag". Resultat: vi har häckat i soffan med skräpmat, choklad, te och kvalitetsprogram som dr Phil, Gilmore Girls samt den fantastiska filmen the wedding singer. Tillslut övergav Malo mig till förmån för badkaret, och jag fick tag på Nallen på skype så att vi åtminstone kunde prata ungefär en kvart innan dagen var över.

Nu har Malo gått och lagt sig (och läser antagligen Elle eller nåt sånt) och jag sitter och försöker komma på nåt vettigt till varför jag tycker om reklamen för Scholls Party feet. Är det nån som har en idé? På nåt sjukt sätt känns det nästan som om jag är tillbaks i gymnasiet. Idiotiska och oförklarliga uppgifter som löses i sista minuten med hjälp av ett lexikon och ett knippe vild fantasi. Hmmm... Agardhränderna går aldrig ur tror jag...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits