Dagens lista... inte struken

I gårkväll gjorde jag upp en lista med saker jag skulle göra idag. Den löd som följer:

  • Registrera på Franskan
  • Tvätta
  • Träna
  • Fika med Emmie
  • Städa köket
  • Dammsuga vardagsrummet
Jag har registrerat mig (OCH lämnat studieförsäkran till CSN), jag har tränat och jag har fikat med Emmie. Däremot har jag inte städat eller tvättat. Dagens lista är alltså inte struken, utan får fortsätta in på morgondagen. Imorgon LOVAR jag att jag ska...

  • Städa vardagsrummet
  • gärna städa köket också
  • tvätta
  • gå på föreläsning kl. 13
  • träna kl. 19:15
  • och klappa kiiiiiisen!
Så det så. Nu ska jag däremot gå och lägga mig. Jag är jättetrött. Och så behöver jag gå upp kl. 8 imorgon om jag ska hinna med allt det här! Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Ercan

Ojoj Innid!! Du har verkligen fullt upp! Hoppas du hinner med allt imorgon.

2006-01-24 @ 00:08:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits