dagens shoppingskörd...

Tanke:
Idag var jag och Erica och Majsan på stan. Tanken var att vi skulle titta på en klänning till mig, kurslitteratur till mig och Ercan samt fixa lite med csn åt Majsan.

Resultat:
Jag och Erica köpte verkligen litteratur, och vi fick vänta i nästan trekvart innan Majsan kom fram till csn-disken. Dessutom köpte jag en kavaj, och jag och Majsan vars fyra par trosor. Klänningen blev inte av. Den satt inte bra alls.

Analys:
Så, vad tycker ni om min nya kavaj?



Jag är väldigt nöjd. För 278,50 kr på H&M så var det ett fynd. För mig.

Kommentarer:
Postat av: Oliver

Den är väldigt fin. Jag har också en kavaj. En gång så hade jag den på mig, och något sade att jag var proper. -"Propell?", sade jag, "nej, jag kör med åror". Kanske får du uppleva samma sak!

2006-01-26 @ 21:31:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits