explorer vs mozilla

Jag har hittills använt internet explorer. Fördelen är att jag vid det här laget har format det så att det är precis som jag vill ha det. Alla "search tool bars" är där de ska, och favoriterna är ordentligt ordnade, och jag kommer inte på nåt mer just nu, men jag har under ett år ungefär skapat min egen lilla webbläsare precis så som jag vill ha den. Det finns bara ett minimalt problem: explorer behagar hänga sig HELA tiden, så det funkar inte särskilt bra...

För ett tag sedan testade jag att ta hem Mozilla Firefox, men just då funkade inte min internetbank i den, så jag återgick till att använda explorer. Idag läste jag på
Ullis blogg om hennes nya kärlek; browsern Opera. Ok, tänkte jag då och bestämde mig för att testa igen. Kanske hade banken hunnit uppdatera sig lite?

Efter att ha tagit hem just Opera, så märkte jag att det inte funkade. Jaha. Är det värt att
ta hem Mozilla också? Ja, varför inte? Sagt och gjort. Funkade det? NEJ! Min kära bank har fortfarande inte fått upp ögonen för att det finns fler browsers än explorer. Suck... Men jag kanske kör på mozilla nu... jag har ju trots allt importerar mina favoriter och sånt redan... Så behåller jag bara explorer och använder till banken.

Kommentarer:
Postat av: Ican o Andreas

Det är precis så Andreas gör, har banken på explorer och resten på mozilla. Fungerar rätt bra faktiskt.

Postat av: Ullis

Varför funkar inte banken i Opera? Vilken bank är det?

2006-01-31 @ 15:37:09
URL: http://saxophonic.wordpress.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits