Fab5: mina önskeBarbies!

Förra julen, alltså år 2004, berättade min kamrat Eva att hon hade hört att Fab5 skulle finnas som Barbiedockor. Jag blev fullständigt överlycklig och ha-gaelen. Vad skulle jag ta mig till? Var kunde jag få tag på dessa små underverk!? Fab5 är ett av mina favoritprogram, och att få ha mina älsklingsbögar som dockor, ja, det skulle nästan bara vara FÖR bra!

Jag och Sambon tillbringade faktiskt ganska mycket tid med att försöka hitta dessa små underverk. Tillslut hittade vi till nån slags officiell Barbie-sida där alla tillgängliga utföranden fanns listade. Inga Fab5. Jag var lurad! Vad skulle jag NU ta mig till?

Drömmen är fortfarande att ha ett eget litet QueerEye-team att leka med, men jag kan åtminstone just nu trösta mig med att de repriserar olika avsnitt. Just ikväll ska det tydligen vara deras pilotfall, och det har jag nog inte sett eftersom det tilldrog sig på den tiden, då jag ännu inte hade begåvats med kabeltv.



Nämnas bör också att Eva trots allt är mitt älsklingsskärptroll. SKRÄPTROLL!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Hm... samlignsdockor kan vara kul men tror du inte att du kan tänkas tröttna på dem?

Postat av: malo

Det finns ingenting så uppiggande som meningslösa saker. Min favorit hade nog blivit Carsondockan eller Jaydockan(han är ju en liten docka i sig själv!). Undrar om man kan få en som pratar eller eventuellt gestikulerar lite, hmm.

2006-01-29 @ 20:59:41
Postat av: innid

min favorit skulle ha varit... alla! Utom möjligen Thom. Han är lite... slajmig på ett otrevligt sätt. Men Kyan är ju helt klart snyggast så han och Carson skulle ju vara givna favoriter. Jag blev jätteglad när de var med i sista avsnittet av Project:runway!

2006-01-29 @ 21:14:17
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits