Förkylningskur?

Sitter här och vet inte vart jag ska ta vägen. Mitt huvud känns som... jag vet inte. Klister? Ingen aning vad det känns som egentligen, men jag är lite små-yr och febrig. Har tittat på favoritklippen ur Harry Potter and the goblet of fire när jag åt frukost. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Måste plugga, men det klarar jag inte. Orkar inte. Får inte in nåt i skallen. Vill bara sova.

Snart är det Emmerdale i alla fall. Tv4 behagade lämna oss utan vår lunchunderhållning under hela julen och trettonhelgen! Förstår de vad de är skyldiga oss?

Ska nog ta och ta en ibumetin och bädda ner mig i soffan med en kopp te nu och titta på Emmerdale. Kanske kan det kvalificeras som förkykningskur och så kan jag bli superbäst på att plugga i eftermiddag och bara SWOSSSCH! rakt igenom all litteratur så att jag spetsar tentorna. Eller nåt.

Drömma kan man ju alltid...




Kommentarer:
Postat av: Ican

Det är nog iaf bra att vila lite innan du ska plugga tror jag. så du gör nog rätt i att bädda ner dig i soffan. Då har du iaf försökt vila så mycket som möjligt innan du tar dig an böckerna. Krya på dig!

2006-01-09 @ 11:30:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits