Förkylningsmys. Eller nåt.

Idag känns mitt huvud som en ballong. En ballong med öron och hals som gör SKITONT! Jag vill bara sova, men det kan jag inte av någon outgrundlig anledning. Jag försöker plugga, men det kan jag inte heller eftersom jag inte förstår vad jag läser. Eller jag förstår det, jag bara inte... kommer ihåg det. Det kommer inte att gå bra på tentorna. Vet inte ens om jag orkar göra dem. Inte om jag mår såhär, inte.

Jag har mest legat på sängen och läst 6e Harry Potterboken för 57e gången ungefär. Den gör det inget om jag inte kommer ihåg vad jag precis läste, för jag vet hur den slutar och vad som händer så det funkar ändå. Kisen har varit med en del av dagen, mest den delen när jag försökte plugga i sängen. Det var i alla fall mer framgångsrikt än att försöka plugga i köket. Så jag och Imelda hade lite förkylningsmys i sängen, som ni ser här nedanför.



Såg Gilmore Girls i kväll också. FYYYY! JAG TYCKER INTE OM SÄSONGSAVSLUTNINGAR! Om det nu ÄR en riktig säsongsavslutning, kanske är det bara en såndär ond grej som TV gör ibland och bryter mitt i pågående säsong!?? Jag tycker inte om det, oavsett vilket.


Kommentarer:
Postat av: Ican o Andreas

Stackars lilla innid! vi tycker synd om dig! Inte roligt att behöva tentera tjugo poäng på två dagar, knäppt av institutionen att lägga tentorna så tätt inpå varandra, de som itne hade möjlighet att närvara vid det första tillfället på tentan har ju knappt någon chans att klara det nu. O förskyld tillråga på allt, tips: honung, varmt vatten o citron. te med ingefära, citrusfrunkter och vitlök. kram på dig o krya på dig

ps. andreas har ett litet förslag. Bajsa ut förskylningen genom att äta jätte jätte jätte många sviskon och plommon :)

2006-01-08 @ 22:30:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits