Illamående

Jag vaknade imose och mådde lite illa. Sen gick vi och åt hotellfrukost på hotel Planetstaden tillsammans med Svärföräldrarna. Jag mådde ganska mycket bättre när jag hade hällt i mig varm choklad och te, ätit yoghurt och bröd och med en massa lyxigt pålägg, och vi i princip rullade hem efteråt. Vid tjugo i ett träffade jag SysterY för att gå på yoga. När jag kom hem från yogan började illamåendet eskalera ganska snabbt. Jag var nära att kräkas flera gånger och Sambon gick och köpte fil till mig som jag åt med banan.

Ungefär kl. 18 gick jag och la mig och har sovit sen dess. Jag vaknade nu precis före elva och insåg att jag inte hade bloggat idag så här sitter jag alltså med ännu en tallrik fil och banan. Smask.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig igen- är fortfarande ganska trött! Sov sött på er!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Stackars lilla innid! Inget vidare med illamående. Hoppas att du mår bättre imorgon. Snällt av rico att ordna med fil och banan till dig!

Postat av: malo

Jag mår också illa! Vet inte om det är sympatiillamående eller om det är någonting som går. I vilket fall som helst är det synd om oss.

2006-01-29 @ 14:21:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits