lärarblogg... gah!

Talade just i telefon med Malo (som ännu inte har börjat blogga. Herregud! Jag har ju t.o.m. fått SAMBON på min sida!) och hon berättade att de hade haft en vikarie på micron idag. Hon försökte förklara vem det var, vilket inte fungerade, men handlingskraftig som jag är skickade jag genast en länk till henne med hela NEK:s personal så att hon skulle kunna peka ut honom. Vi förströdde oss sedan en stund med att titta på och kommentera de olika lärarnas sidor. Jag berättade för henne vilka lärare vi hade haft och plötsligt informerade hon mig om att min gamle microlärare har en blogg till vilken det fanns en länk på hans sida.

Gah! Detta innebär att han måste mänskligförklaras!!! Hur ska jag överleva detta???

Kommentarer:
Postat av: malo

Om det är någon tröst så verkar han iallafall vara skild från den övriga delen av den mänskliga rasen på hans sätt att blogga.

2006-01-31 @ 21:37:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits