Måndag kväll...

Så... Jag har läst några sidor i L'adversaire, och den verkar bra, men det blir ungefär en A4-sida med glosor att kolla upp när jag kommer till slutet av varje längre stycke... Hmmm...

Jag och Jenny började leta artikel idag att redovisa, men sen insåg vi att det trots allt är mer än en månad kvar, så vi kanske ska hålla ett öga på de franska medierna och se vad de pratar om så att det blir ett lite mer aktuellt ämne vi pratar om.

Jag, Erica och SysterY tränade kl 15:15 idag. Det blev gympa med stång, men efter väldigt kort tid blev jag illamående och fick sura uppstötningar som om jag skulle kräkas, så det var bara att ta det lugnt. När jag kom hem grundade jag magen med fil och banan. SMASK! Och sen åt vi spaghetti och kotsås, mums. Men nu vill jag äta nåt med fooklad och titta på Spooks igen. Tom har precis berättat för Ellie att han är spion och heter just Tom och inte Matthew som hon trodde. Lite lustigt att hans undercover-namn var Matthew eftersom han spelas av Matthew MacFadyen... Hihi.

Kommentarer:
Postat av: Oliver

En gång fick jag en sur uppstötning, då kontrade jag med en söt uppblötning - jag doppade helt enkelt knäckebrödet i coca-cola!

2006-01-30 @ 21:03:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits