Måste erkänna...

...att jag faktiskt varken var på Hälsningsgillet ELLER träningen idag. Usch och fy på mig. Det jag gjorde istället var att jag var tillsammans med Sambon och hans föräldrar på stan samt på ÖB, elgiganten och Kjell och company. Sambon skulle köpa en kabel för att föra över bilder från sin telefon till sin dator.

Slutligen hittade vi en på Kjell och CO, men den har han inte fått att fungera. De sa att det skulle finnas program att ladda ner från deras hemsida så att det skulle funka. Det gör det inte. Grrr! Nu har de gjort Sambon arg och ledsen. Jag ska slå dem.

Kommentarer:
Postat av: Oliver

En sån där kabel skulle man ha. Jag har något liknande för att koppla el till datorn. Kab-el.

2006-01-27 @ 21:55:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits