om tio minuter börjar min måndag

Om tio minuter börjar min måndag. Idag, måndag, ska jag läsa en massa i min franska bok "l'adversaire" och skriva upp en massa bra ord som jag ska lära mig. Sen ska jag på föreläsning klockan 12, och efter det ska jag nog försöka övertala Jenny att vi ska börja leta efter en artikel att redovisa på den muntliga delkursen.

Klockan 15:15 ska vi träna jag och
Erica och antagigen systerY också. men vi får se vad det blir.

Jag ska dessutom komma ihåg att presentera några "mots du jour" här på bloggen, för det har jag varit dålig med sedan têtue och de andra. Om jag har tid ska jag slutligen börja plugga inför tentan i internationell ekonomi om typ två-tre veckor... Gah va tråkigt det är!

Nej, nu är det bara FEM minuter tills min måndag börjar officiellt. Blää... och stackars lilla jag har inte hunnit färdigt med frukosten än!

Trevlig måndag på er!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Vilken ambitiös dag du har framför dig! Ska bli kul med träningen, hoppas dock att du hittar färre ord att lära dig i boken än vad jag har hittat hittills.

Postat av: Haspe

Min måndag idag blir väldigt spännande. Jag ska packa, städa, diska, städa i köket och en massa annat. 12.00 sätter jag igång :-/

2006-01-30 @ 11:15:40
Postat av: malo

Gahh. Träningen låter bra men resten.. Du får hålla oss uppdaterade om vad du tycker om boken, är det värt att betala sin låneskuld för att kunna låna underverket? Jag vill också läsa franska!

2006-01-30 @ 12:06:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits