önska vad jag vill...

Idag var jag hos tandis igen och fick den lilla lösa tandställningen som jag ska ha i en månad för att sedan långsamt trappa ner användandet.

Det har också varit systerYs födelsedag så vi var och åt middag hos modren i Malmö där det också byttes diverse presenter. Mamma fick julklappar av Sambon, jag fick julklapp av systerB (eller egentligen fick jag den tidigare idag) och så fick jag äntligen den rosa yogamattan med rosa väska till av mamma också. Pappa meddelade att han och jag ska ut och shoppa någon gång. Det betyder att jag får önska vad jag vill, och hittar vi något som är rimligt så betalar han det som en julklapp. Jag har funderat en del. Känns som om lotten faller på en laserskrivare om vi hittar någon av bra kvalitet i en passande prisklass. Annars får det väl bli några snygga (men dyra) jeans eller skor eller så. Klart att det får vara dyrt, annars kan jag ju lika gärna köpa det själv!

Imorgon ska jag, Sambon, systerY och Swamban åka och handla mat. Far kommer in och hämtar oss vid klockan 13 för att agera chaufför till Willys.

Det är stort behov av att storhandla. Vi har till och med lyckats göra slut på de krossade tomaterna!

Kommentarer:
Postat av: Sao-Mai

Du behover fler foton. Ok?!?

2006-01-04 @ 11:49:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits