Skor, skor, dessa underbara skoooor!

Har suttit och tittat på Lyxliv eller vad det nu heter, det nya programmet på tv3, och fick se bilder från Salvatore Ferragamos skokollektioner. Underbart. Tur att jag har suttit med datorn i knät hela programmet så att jag har kunnat kolla upp hemsidor till olika designers och sånt som de har nämnt. Fast till slut tröttnade jag och gick in på net-a-porter och glodde på skor istället.

På Ferragamos hemsida hittade jag i alla fall dehär sötnosarna. Tyvärr, eller kanske tack och lov, stod inget pris. Men jag gissar på några hundra dollar.


Vidare hittade jag de här på net-a-porter, tänk att ha dem till en liten svart klänning på en sommarfest. Mums.


Christian Louboutin, €482. Så det kommer nog inte på fråga. Inte för mig i alla fall.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits