skynda att fynda!

Tillbringade igår kväll en del tid med att titta på net-a-porters Jimmy Choorea. Hittade framförallt de här gröna pumpsen, nedsatta till €398.

 


Jag tycker i alla fall om dem. Tycker att det är trevligt att de är så klassiska, men ändå LITE unika i modellen.

Eftersom jag för tillfället har ögonen lite halvt på ett par Louis Vuitton-kopior på Tradera, var jag naturligtvis tvungen att gå in och kolla om originalen fortfarande finns på LVs hemsida. Det gjorde de inte, men en variant fanns.

 

Lite gulliga faktiskt, och kul att de kör på samma idé!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Jag tycker att din facination för skor syns mer och mer på din blogg! Färgen på de gröna var rätt fin tycker jag. är skorna på tradera också lila?

2006-01-06 @ 12:08:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits