the man, the myth, the concept

Sitter och lyssnar på "in your honour" från förra året. Hittade härom dagen bilderna från Roskilde och blev faktiskt sugen på att åka tillbaka. Fast det är klart. Jag tog ju bara foto på sånt som var roligt, inte på hur varmt det egentligen var på dagarna, och hur kallt det var på nätterna, eller hur surt det var att tappa pengarna... eller... ja ni fattar. Inte på de dåliga minnena. Som att gå in till Roskilde by utan att ha ordentligt med dricka med sig och sedan få bära maten hela vägen hem igen.

Men... att höra öppningsackordet på In your honour, eller början av Best of you och tänka att "jag har faktiskt varit med om det här på riktigt...!" Då vill man tillbaka. Fast Foofiesarna kommer ju inte tillbaka, så det är en idiotisk tanke egentligen. De var enda anledningen till att jag verkligen åkte dit. Hade tänkt det många gånger förut att det var många bra band som spelade och så, men... det krävdes Dave Grohl the man the myth the concept som Tina sa, för att jag verkligen skulle få tummarna ur röven och hosta upp pengarna.

Roskilde

Vilken dag som helst ska jag rama in mitt armband och nån
bild på foo fighters...

Kommentarer:
Postat av: Emilia

Åh, vad mysigt det lät. Även fast det kanske regnar eller är kallt i tältet så är det ändå en härlig känsla:-)

Postat av: Per

Härlig bild, gillar ditt utseende skarpt!
Bor du i sthlm möjligen? ;)

2007-07-04 @ 16:09:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits