Veckans andra måndag...

Såhär har det gått med min att-göra-lista:

  • Städa vardagsrummet
  • gärna städa köket också
  • tvätta
  • gå på föreläsning kl. 13
  • (träna kl. 19:15)
  • och klappa kiiiiiisen!
Jag försov mig, med sådär en och en halv timme, vilket resulterade i att jag övertalade Ercan att dissa träningen ikväll. Det är dessutom bra, eftersom musklerna växer när de vilar. Det här innebär att jag har gjort allt som har fått stå kvar, och förtjänar en klapp på axeln.

Jag har faktiskt t.o.m. torkat golvet i både köket och vardagsrummet, och dessutom bytt ALL sand i Imeldas låda och passat på att skrubba den ren. Kort sagt är jag nöjd med mig själv.


Kommentarer:
Postat av: malo

Vad är detta för kollektiv förslappning? Fast det kanske var lika bra att ni inte gick på passet om ni inte var peppade. Det var 1.5 timme med en gapande galning som tvingade oss att springa(hallå, vem tror han att jag är? hade jag gillat att springa hade jag satsat på att jogga) och mörbultade nästan alla mina muskelgrupper. Växer verkligen muskler när man vilar? Jag trodde det bara gällde nattetid när man sover. Det är i vilket fall som helst min ursäkt för en skön sovmorgon så krossa inte mina illusioner!

2006-01-24 @ 23:44:58
Postat av: innid

Alltså... läste du inte vad jag gjorde istället för att träna? Vi höll på och bar runt möbler för att jag skulle komma åt att torka golvet. Dessutom tvättade vi, och att bära tvätten fram och tillbaka mellan huset och tvättstugan var också rätt jobbigt med tanke på all snö som ligger i vägen!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits