Vita huset - påväg utför?

                      Vita huset cast


Såg ikväll på Vita huset (som vanligt).

Jag är inte helt nöjd med att focus har flyuttats från själva huset och presidenten till valturnéerna. Vad är det som egentligen händer med presidentens MS?

Idag gjorde Santos en alldeles egen reklamsnutt som gick ut live, Josh fick inte veta vad som skulle sägas före någon annan, och det gick trots allt strålande - kampanjpengarna verkar rulla in.

Jag måste tyvärr erkänna att hur mycket jag än håller på demokarterna, så skulle jag nog rösta på Vickins. Han var den ende som ställde sig bakom presidenten om flaggbränningsincidenten på Zoes födelsedagsfest. Dessutom har jag alltid varit svag för Hawkeye (Alan Alda).

Men jag saknar presidenten, CJ och Toby. Inget är sig likt utan dem, och utan att Josh är helt beroende av Donna för att ta sig igenom sin dag. Det är han iofs fortfarande (vilket vi såg för några veckor sedan), men han gör det ändå!

Jag saknar Leo också. Det är hemskt att John Spencer har dött. Vi hörde om det på tåget från Stockholm till Enköping när vi var påväg till Svärföräldrarna före jul. Lite spooky med tanke på hur säsong 6 började egentligen (även om USA redan har hunnit till säsong 7), men han var en äldre herre, och sådant händer.


Förresten, varför visas inte Spooks längre? Jag saknar Spooks!


Kommentarer:
Postat av: Ican

Instämmer, jag saknar allt som pågick i form av konflikter mellan olika länder, relationerna inom vita huset etc... Tycker inte att det är lika roligt när det har blivit så utspritt som det är nu.

2006-01-06 @ 12:06:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits