människor med för mycket tid och för lite liv

I eftermiddags kom jag hem från Österlen, och när jag väl hade tittat på reprisen av "Grey's anatomy" och på ett simpsonsavsnitt samt skype:at med sambon så var det inte så mycket intressant kvar att göra. Bra TV blir det inte förrän om en halvtimme (en timme simpsons) och Sims 2 har jag inte på den här datorn. Trött i huvudet var jag också - det har varit ganska mulet och kvavt i luften idag.

I alla fall. Jag satt och tittade på IMDB i största allmänhet (först för att se varför jag kände igen huvudpersonen i en film jag tittade på i GA-reklampauserna och sen tittade jag på trailers för nya och gamla filmer. Plötsligt kom jag på att jag inte är uppdaterad om ett preliminärt relese-datum för den sista Harry Potter-boken.

Jag skrev in "Harry Potter 7" i google-sökfältet och bland de första siterna jag hittade fanns
mugglenet.com - en sida för personer med för mycket tid och för lite liv.
 
 
Glöm inte att delta i omröstningen "
12 months later... Hogwarts's former Potions Master: hero, or Judas wannabe?" (finns till vänster på sidan...)

Kommentarer:
Postat av: Ican

Coolt! Det ska jag kolla, har iofs egentligen inte tid men ändå... :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits