nedrans moderkort!

nancy

Som jag tidigare har nämnt så är min älsklingsdator Nancy på "spa". Elkontakten blev glapp och tillslut så orkade hon inte ladda upp bateriet igen och gick helt enkelt och dog.

Idag har det gått unge fär 10 arbetsdagar, lite beroende på hur man räknar (attans nationaldag att vara helgdag!) så jag ringde till HP hemdatorsupport, och fick tala in mina uppgifter på en telefonsvarare så skulle de skicka ett sms till mig som meddelade statusen på reparationen.

Jag fick nyss det väldigt upprörande meddelandet "ett nytt moderkort har beställts till er dator." Herregud! det här kommer att ta månader!

Det värsta är att jag inte har tillgång till min internetbank nu, utan måste ge mig av till handelsbanken och försöka fixa det på något sätt...



Nåja.. pågår det här länge till så får jag börja sjunga "they're comming to take me away haha, they're comming to take me away haha, hihi hoho to the funny farm...."



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits