Nu är Nallen hemma igen!

Igår kväll åkte jag och mötte Sambon på Malmö C - han hade fyra väskor och många kilos övervikt som bagage. Trots att hans stora resväska vägde 24 kg (gränsen är 20) och hans 3 handbagage också vägde en hel del så slapp han överviktsböter. Trevligt trevligt!

Imelda kände igen honom, och spann direkt när hon blev gosad - klart att det var skönt att husse var hemma tyckte hon nog.

Sen var det dags för mat och presenter - Sambon fyllde ju år under karnevalen och fick därför 2 karnevalströjor av mig samt en
juridicumtröja eftersom han hade slängt en av sina gamla nu när han skulle återvända till Sverige.

Imelda fick sitt favoritgodis och blev mycket glad.

Jag däremot fick den bästa presenten för UTÖVER att jag fick tillbaka min älsklingsnalle, fick jag tre kakor Milka-fooklad och dessutom en helt underbar liten mjölk/gräddkanna från hotel Sacher som jag har önskat mig sedan vi fikade där i påskas.


mjölkkanna

Kommentarer:
Postat av: Rickard

flickan är bästa presenten!

2006-06-29 @ 19:37:13
Postat av: Ican

vad snällt av honom att ge dig en sån fin kanna. hoppas att den kommer till stor nytta och att ni har det bra nu när ni äntligen är tilsammans igen.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits