Conans folk del II

Inatt (och imorse, hehe) såg jag Conan O'Briens Finlandsspecial. Jag tror nästan att det var så roligt att jag "blew a funny-fuse" som Cartman säger.

Finladsmaterialet börjar när han landar i Helsingfors, och tas emot som en rockstjärna! Under de första tio minutrarna går han runt ute på stan och får skriva hur många autografer som helst! De verkligen flockas runt honom!

De bästa inslagen? Hmm. Bäst är när han hälsar på hemma hos ett fan som har skrivit ett "fan mail" och bjudit hem honom till sig. Hon hade dessutom bråkat med sin bästis och var jätteledsen, så Conan ringer upp kompisen för att försöka reda ut det! Jag tänker inte tala om hur det slutar, för ni får se själva kl 16:50 idag på tv4+!  Och det näst bästa var nog när han var på en bastuklubb och det kommer en massa nakan män och ber om att få ta ett gruppfoto.

Naturligtvis var det roligt att han fick träffa presidenten också, men där höll han sig väldigt mycket i skinnet, och var inte så rolig som i resten av programmet.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Det låter toppen, jag råkade somna för jag var så trött men ska se till att inte glömma att kolla in det på eftermiddagen.

Postat av: Rickard

Hoppas verkligen mor fick inspelningen att fungera. Det finns ett stort allmänt intresse här som måste tillgodoses!

2006-03-22 @ 23:10:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits