dagens agenda

Vad ska jag då göra i dag? Hmm... låt se...

  • ..grammatikläxan tills imorgon
  • ..se Conan (igen) kl 16:50
  • ..läsa "les belles images"
  • ..kanske städa lite? (Får se om jag kommer mig för det)
  • ..eventuellt träna med Ican (om vi orkar/hittar något bra pass)
  • ..vattna blommorna
  • ..lämna in systerY:s tenta
  • ..titta på OC eller Topmodel Sverige
  • ..titta på Emmerdale (det är ju SÅÅÅ spännande nu efter Chris självmord!)
  • ..ta in systerY:s post
Hm... ja, jag uppdaterar under dagen, så får vi se om jag kommer på något mer!

Kommentarer:
Postat av: Ida

Du skrev på min blogg att du åt på Tegnérs på gymnasiet, gick du på Agardh? (:

2006-03-22 @ 10:12:48
Postat av: Ida

Ooops, glömde att du kanske inte visste blogg det var haha ^^

Postat av: innid

Jupp, gick på Agardh, tog studenten för två år sedan... (gah! jag är GAMMAL!!!)

2006-03-22 @ 10:29:25
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: Ida

Jaha, vad kul haha :D Jag går också på Agardh ^^ fast jag går ju bara i tvåan, får panik på hur lång tid det är kvar ;/

2006-03-22 @ 10:43:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits