gah! vill haaaaa!

Jag såg just en reprisering av något filmmagasins recesering av senaste "Pride and prejudice". Tydligen är det amerikanska slutet annorlunda och sockersött! GAH! Jag måste få se det! Hur slutar det egentligen? HUR kan man göra det sockersött??! Jag vill veta! Det måste vara så att de hånglar. Ja. Så måste det vara. Eller att de gifter sig. Hmm... ja.

Som Malo sa, den europeiska versionen är som boken (bortsett från att de står och pratar på heden i några minuter istället för typ, 30 sidor!). Men hur får jag då tag på det amerikanska slutet?! Fastän det europeiska ska vara bättre så måste jag ju faktiskt se det amerikanska också. I alla fall nu när jag vet att det finns.


Och vad Malo än skriver i ovan länkade kommentar, så är Matthew MacFadyen het - något som alla som har sett spooks måste hålla med om.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Ja, jag kan faktiskt instämma, men jag tycker nog att han ser bättre ut i spooks än i det lilla jag har sett av filmen (kom ju inte iväg till att se den på bio, men jag får väl ta och hyra den när den väl kommer ut, kan skaffa en projektor så får jag se den i ngt större format.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits