jobba i sommar? kanske det kanske!

Sommaren närmar sig med stormsteg. I alla fall om man går på hur aktuellt det är att börja söka sommarjobb.

Min kära mor har kanske fixat en kontakt åt mig, som förhoppningsvis kan leda till nån form av sommaranställning. Vi får helt enkelt hoppas hoppas hoppas!

Sen har jag börjat titta på arbetsförmeldlingens sommarjobbsannonser. Usch. Det får nog bli att gå och dela ut en miljon CV:s, och i år ska jag faktiskt se till att göra det! Herregud, nån gång måste jag ju faktiskt skaffa mig ett jobb!

Kommentarer:
Postat av: Emilia

ush vet hur jobbigt det är med jobbökande!! ha men jag har iaf fått jobb nu! så jag har heltid nu ända fram tills hösten:-) SKÖNT!! lycka till innid!!

Postat av: Ican

Ja usch, det här med att leta sommarjobb är riktigt jobbigt. Men man måste ju jobba lite någon gång, och har du tur kan du få stanna kvar på arbetsplatsen till hösten, så har du fått ett extrajobb på köpet!

2006-03-08 @ 09:40:16
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits