sachertorte-sug!

Oh, idag är det precis två veckor tills jag åker till Wien och får träffa pojken igen! Smask! Hans familj kommer också ner, så vi blir tvugna att fika på hotell Sacher igen, vojne vojne... Men jag är ju jättefookladsugen nuuuu! Vad gott det skulle vara med en bit Sachertorte. Smask. Är sugen på att testa en svensk, bara för att ha som referens sen i påsk.

Nej, det ska jag inte. Det är fel att äta falsk sachertorte om man en gång har smakat den äkta varan... Ska jag baka en själv? Hmm... nej, det torde vara ännu mer fel. Och framförallt saknar jag nästan alla ingredienser. Det får bli att vänta 14 dagar på BÅDE nalle och kaka. Snyft.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Stackare som får vänta så länge, men tänk så mycket du kommer uppskatta tårtan när du väl kommer ner och får smaka den igen!

Postat av: Rickard

Ska vi ut på Charlie P's på torsdagen och få Henrik att däcka?

2006-03-29 @ 15:40:53
Postat av: innid

JAAA! CHARLIE P's! Definitivt! heheheh

2006-03-29 @ 16:45:52
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits